Kebaby cały czas się cieszą dużym zainteresowaniem, z tego też powodu wiele osób poważnie rozważa wejście w taki biznes. Można swój street food rozpocząć pod własną marką, lecz wymagało to będzie dużego nakładu na rozwój i promocję. Ciekawą alternatywą jest food truck kebab, mająca szereg istotnych zalet, chociaż rzecz jasna także i kilka wad. Po pierwsze przy takiej franczyzie dostaje się gotowe, wypracowane przez lata rozwiązania biznesowe.
Przede wszystkim to dotyczy oferowanego menu, jakie sprawdzone zostało w wielu lokalach wcześniej. Ale też całej reszty, czyli reklamy, wyposażenia i co najważniejsze marki. Pomysł na biznes kebab z wykorzystaniem franczyzy to przeważnie współpraca z firmą która ma ugruntowane miejsce na gastronomicznym rynku i poznana została już dobrze przez wielbicieli tej potrawy. A to wbrew pozorom ma bardzo duże znaczenie, gdyż wielu ludzi przykłada dużą wagę do tego, gdzie się stołuje.
A logo znanej sieci to pewność, że jedzenie będzie smaczne, świeże i zgodne ze standardami. To, co na pewno będzie przemawiało za rozpoczęciem działalności w taki sposób, to koszty. Oczywiście bez jakiś inwestycji obejść się nie może, bo na przykład do kupienia lub pożyczenia jest jakiś food truck kebab. Tu trzeba się liczyć z wydatkiem kilkudziesięciu tysięcy, ale bez problemów można znaleźć pojazd używany, który można będzie później w razie konieczności sprzedać.
Kolejną sprawą jest wyposażenie, ale to z reguły leży po stronie firmy franczyzowej. Ze uwagi na potrzebę utrzymania wyznaczonych standardów jakości to właśnie ona dostarcza za niewielką opłatą komplet sprzętu. Sprzedaż z food-trucków ma tę zaletę, że zapewnia dużą mobilność i można pojechać w miejsca, w których są organizowane różne wydarzenia i imprezy. Jeżeli ktoś chce, to może postawić też oczywiście na stacjonarny biznes kebab, w takiej sytuacji również bez żadnego problemu może iść w kierunku franczyzy. Wymagania będą nieco inne, bo trzeba będzie znaleźć jakiś lokal, ale również przynieść to powinno wysokie dochody.
Dodaj komentarz